Viser resultater 1 til 7 av 7
    Ble medlem
    Jan 2006
    Sted
    Vestfold

Mageveske til Ergo bæresele?

Er det noe jeg kommer til å bruke?

Jeg har og bruker Ergo NG mye, går mye tur, går til og fra nærbutikken også inne da selvfølgelig :laundry1vz:

Det som er er at jeg ikke har vært tøff nok til å gå f.eks på kjøpesenter uten vogn, og da har jeg jo vogna til å putte ting og tang i...:blushing_smiley:

Også er jeg egentlig ikke veldig veske menneske, det måtte i så fall vært en litt stor en som går på skrå over skuldra...:colors2:

Så: Trenger jeg en Ergo mageveske?

Se på min på mandag!! Jeg har ikke brukt min, men veit ikke hvorfor. Men jeg ser for meg at den er kjekk til lommebok og nøkler blant annet da du er på nærbutikken.

3. Jeg bruker min veldig mye. Jeg går mye småturer med hunden i tillegg til å bruke den mye på fjellet. Den er alltid kjekk å ha mobiltelefon, bæsjeposer og nøkler i. Og en liten leke Jeg har ikke klart meg uten

4. Vi bruker vår mye! Kjekt å ha et sted til lommebok, nøkler telefon el.l
    Imse- mor til storebror 03, Prinsessa 05 og Dokka 07

Jeg har ryggsekken som hører til. Det er veldig greit å kunne ta med seg noen bleier, en smekke og en ekstra body i tillegg til mobil og penger.

Eneste ulempen er at det kan være LITT vanskelig å få trukket Ergoen opp over ryggen når det henger en sekk i andre enden...Det fant jeg ut en dag jeg hadde dårlig tid.Det er nok hakket smartere å ta på sekken etterpå, men man vet jo ikke slikt når Ergoen er ny slik som vår.

Snart med ny avatar
    2005 2009

Eg er vel muligens ikkje heilt upartisk her, men svarer likevel

Eg har brukt mageveska masse, og kunne ikkje klart meg utan. Har mine ting i den: lommebok, nøklar, mobil, kamera, sminke- det er heilt utruleg kor mykje eg har pressa nedi den lille veska! Til og med ei minivannflaske har fått plass!

Eg har eit par bleie og nokre få våtserviettar i lomma bakpå bæreselen, og har derfor klart meg utan anna veske.
    Silje
    Mammaen til Oscar (mai -03) og Erica (april -06)

Ble medlem
    Jan 2006
    Sted
    Vestfold
    Det er nemlig mulig jeg får kjøpt en brukt, så kanskje jeg skal overtale Halvormamma litt ekstra

Eller trenger jeg flere overbevisninger?

Lignende tråder

1. Noen som selger ryggsekk/mageveske til Ergo i Oslo omr?
    By lille L in forum Tilbehør-prat
    Svar: 0
    Siste innlegg: 28-09-07, 16:49
  2. lyst å prøve en ergo bæresele, er det mulig?
    By helene85 in forum Bæreprat
    Svar: 5
    Siste innlegg: 19-08-07, 21:52
  3. Ergo bæresele
    By Ida&Mikkel in forum Formsydd
    Svar: 7
    Siste innlegg: 20-06-07, 14:44

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive nye innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere egne innlegg