Registrer
Gå Tilbake   Tett inntil - bæreforumet > Utenfor tema > Det kreative hjørnet > Sy - klær og tilbehør

Sy - klær og tilbehør Utslag av kreativitet gir også klær og tilbehør til store og små! Del oppskrifter med dine med-forumsmedlemmer!

Svar
Gammel 02-02-12, 16:34
Smurfenurket sin avatar
Smurfenurket Smurfenurket er ikke aktiv
Halvveis ute av drift

Ble medlem: Mar 2011
Sted: Oslo
Medlemsgruppeinnlegg: 298
Sy karnevalskostyme... Bilder/mønster/tips?
Det er tre uker til det skal være karneval i bhg til vesla, og jeg har lyst til å sy et kostyme til henne. Men jeg har absolutt ingen fantasi...

Er det noen som har noen fine oppskrifter/bilder/tips de vil dele?

Har sett på de tre mønstrene de har på Stoff&Stil, men får liksom ikke noe inntrykk av hvordan de blir seendes ut "live"...

"Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer."
Grønlandsk ordtak
Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:57
marhel sin avatar
marhel marhel er ikke aktiv
Seniorbærer (men ikke kjedelig av den grunn)

Ble medlem: Jan 2009
Sted: Akershus
Medlemsgruppeinnlegg: 180
Jeg har ikke noe mønster men jeg tenkte å sy en vanlig A-fasong kjole i blått stoff jeg har lggende med røde lommer også strikke en grønn og en gul leggvarmer så blir frøkna pippi
Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:18
Smurfenurket sin avatar
Halvveis ute av drift

Jeg kan ikke strikke, så jeg er nesten nødt til å finne et kostyme som jeg kan sy

Noen fler?

"Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer."
Grønlandsk ordtak
Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:28
kakskiv sin avatar
kakskiv kakskiv er ikke aktiv
føkk

Ble medlem: Jun 2006
Medlemsgruppeinnlegg: 629
Jeg har sydd to kostymer (og sverga på aldri mer ) til storebror, til begge gjorde jeg det enkelt (nuvel...) og og brukte heldressmønsteret i "barnetøy du selv kan sy", med påsydd tilbehør. Først var han løve:

Han var litt misfornøyd den morran :P Sydde for harde livet kvelden før, så tøybiter overalt Dette var det første klesplagget jeg noengang har sydd så jeg var (og er ) SUPERSTOLT!

Andre gang var han katt:

Dette var det andre klesplagget jeg noengang har sydd, og siden har symaskina knapt sett no action

I fjor gjorde han det VELDIG enkelt for meg, han ville nemlig være superheltekorn og dro på karneval iført ekornmorgenkåpe og kappe

I år vil han være ninja, det burde da gå an å gjennomføre uten for mye styr

Svar med sitat
Vi liker (2):
Gammel 02-02-12, 22:35
Smurfenurket sin avatar
Halvveis ute av drift

De var jo superfine, kakskiv! Og en herlig liten modell

Det er vel noe sånt som det kattekostymet jeg må satse på å sy, kanskje. Er ikke dreven på å sy klær (har sydd én lekebukse), så jeg kan ikke ha noe altfor komplisert...

Grønlandsk ordtak
Svar med sitat
Svar

Tett inntil - bæreforumet > Utenfor tema > Det kreative hjørnet > Sy - klær og tilbehør

Trådverktøy
Visningsmoduser

Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Tips til mønster til navnefest-kjole til jente 5 mnd? Parvati Sy - klær og tilbehør 0 18-04-10 20:41
Gi meg tips om kule veske-mønster Tonika Det kreative hjørnet 6 25-08-09 12:08
Noen som har mønster/ tips til mønster på fine babysokker? Snuppi Strikkehjelp 4 22-01-09 13:49
mønster med maskesting - noen tips?? Dudu Strikkehjelp 7 20-01-09 19:05
Saccopute? Tips/mønster? TanteGrusom Hobbykroken 1 10-06-08 10:43

Alle klokkeslett er GMT +1. Nå er klokken 20:06. vBulletin skin av ForumMonkeys. Drevet av: vBulletin versjon 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Oversatt av: lavkarbo.no, fitnessprat.no, barnemix.no, n4f.no, mfl.