| Tettinntil.no | Hvem er aktive | Nye bæreinnlegg | Nye strikkeinnlegg | Nye innlegg i medlemsgrupper | Medlemsgrupper |
|
||||||
| Barneutstyr Forum for leker, vinterdresser, tøfler og alt annet barneutstyr |
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Barneutstyr på Sotra
... eventuelt tett på Sotra...
Hvor drar vi for å kjøpe Potte, Do krakk og en badebalje til Tuttelure ? Billig .. Skal brukes over kort tid ... Orker ikke drasse masse barne utstyr frem og tilbake så fyller opp huset til oldefar.. men det trenger jo ikke være de dyreste flotteste tingene som står der |
|
|
||||
|
||||
| ekstra leker har hvertfall potte og do ring...kan tenke meg at jysk har noe som kan brukes til do krakk....badebalje..hmmm....obs kanskje??---eller et lite badebasseng?? |
|
|
|||
|
|||
Har ett lite badebaseng.. men nå har hun blitt så stor at jeg ser hun blir MYE reinere av å sitte i baljen.. er ikke så lett å spyle vann på henne.. og hun trenger en skikkelig rotbløyt mye mer enn før .. men det er jo bare snakk om en uke så kanskje jeg rett og slett bare skal bruke basenget vi allerede har der
|
|
|
||||
|
||||
|
Drotningsvik Senter har barneutstyrsbutikk, ligger rett over broen på by-siden, hvis du ikke finner andre steder.
|
||||
|
||||
|
Ikea i Åsane? Doring kjøpte vi på Spar kjøp på Sartor, Jysk er også på Sartor. Tror du finner alt du trenger på Sartor jeg.
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Var på sparkjøp for 2-3 uker siden.. men de hadde ingenting Rart at det ikke er en eneste super barneutstyrsbutikk i området. Er ikke så mye i Bergen heller skjønte jeg i fjor sommer da Norwegian rotet bort vognen vår. Her synes jeg vi har store barneutstyrs butikker på "hvert ett hjørne" Det må jo være ett kjempe marked... også i Bergen og området rundt skulle jeg tro |
![]() |
|
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leke/bæretreff på Sotra uke 27 | ut på tur | Bæretreff: Vestlandet | 8 | 01-07-10 21:31 |
| Sartor Senter (Sotra) 11.04.09 | MrsFio | Bærer observert: Vestlandet | 19 | 17-04-09 22:54 |
| MT på sartor (sotra) | mokki | Bærer observert: Vestlandet | 2 | 19-01-08 23:24 |
| Nå fant jeg noe annet fint (barneutstyr..) | Lurifaksmammaen | Skravlesiden | 14 | 28-06-06 17:48 |

Isabel jan-09

Linjærmodus