|
||||||
| eye2eye www.eye-2-eye.net - forselger av egenprodusterte MeiTai merket eye2eye |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
evolutionen av eye2eye
la meg presentere eye2eye's utvikling fra den første meitaien til nåtidens unike designer bæretøy min første sønn ble føst i januar 2006 og påfølgende våren sydde jeg min første meitai den aller første: ![]() ![]() den var 2 sidet ![]() blomsten finnes enda i kolleksjonene, men nå som silkeblomst gjennom sommeren fikk jeg lekt meg litt med ulike design ![]() ![]() ![]() ![]() den første eye2eye meitaien ble solgt høsten 2006 ![]() ![]() ![]() disse hadde avtagbar formsydd hette, innesvingt panel og var enda relativ liten ![]() ![]() ![]() vinteren 2006 skiftet sovehetten formen til den populære alvehetten. panelet vokste seg også større og bredere ![]() tidlig i 2008 ble nettsiden www.eye-2-eye.net åpnet, nå ble eye2eye bæretøyet tilgjengelig for åpent salg direkte fra meg.... dersom man er kjapp nok på avtrekkeren . ![]() ![]() mars 2008 ble det unike midjebeltet introdusert i meitai-verden (dette er nå standart på alle eye2eye) ![]() ![]() denne typen midjebelte gir både mere støtte, avlaster skulderne og gir en vakker midje på bærern! ![]() eye2eye meitaien har med årene både vokst i størrelse og design ![]() en ny-model beige lin eye2eye ligger nederst , en rød/svart oldstyle oppå den og helt på toppen ligger papirmønsteret på den allerførste eye2eye med melkeboks for størrelse __________________![]() hetten har igjen gjennomgått en liten fornying fra helt rett overkant og spiss tupp ![]() til den nye designen der overkantene optisk tar opp formen av midjebeltet og spissen er avrundet ![]() ![]() ![]() ![]() meitaiene har fått et nytt feature i sommeren 2008: en knapp på hetten til opprulling ![]() ![]() og et nytt unikt eye2eye bæretøy har sett verdens lys: den fantastiske onbu-hybriden ![]() som kan knytes såvel i onbu front- og ryggbæring som i podaegi krytingen
(bildeserier følger om noen uker) *loveyatakk til alle dere som har stått meg til side med råd og kritikk gjennom tiden! Sist endret av ulla : 18-05-2009 kl 14:59 |
|
|
||||
|
||||
Fantastisk! Så moro å se utviklingen! Husker veldig godt da du viste frem dine syprosjekter her inne. Min all-time favoritt er den i rød fløyel med sommerfugl som Solan fikk i sin tid - husker jeg var dødsmisunnelig - at det gikk an å bære i noe så vakkert Nå kan jeg nesten ikke se meg mett på alle de vakre kreasjonene dine. Takk for alt du har gjor for å fremme (vakker og stilfull) bæring, Ulla!
|
||||
|
||||
Utrolig morsomt å se utviklingen, jeg er jo newbie så jeg har jo ikke fått med meg de første eyeene, så veldig morsomt å se hvordan du har kommet fram til dagens design Også gleder jeg meg til å se hva du tryller fram i framtiden!
|
||||
|
||||
Dette var utrolig morsomt å se Ulla. Kanskje en ide å linke til akkurat denne tråden når noen ikke skjønner hvorfor du må baskytte designet ditt? Her ser man godt illustrert hvilken prosess som ligger bak e2e designet!
|
||||
|
||||
Så utrolig gøy å se utviklingen!! De Meitaiene du syr nå er bare vaaaaaaaaaaakre
|
||||
|
||||
|
så gøy å se utviklingen ulla! du har virkelig jobbet deg frem til et kunstverk! Nydelige alle sammen, og det er jammen meg du også
|
||||
|
||||
|
For en fin tråd! Gøy å se hvordan du hele tida fornyer deg!
|
||||
|
||||
|
Kjempefin tråd:engel3:
|
|||
|
|||
|
Kjempefin tråd! ....og den ene e2e som er vist er min
|
|
|
||||
|
||||
De er jo så fiiine!
|
||||
|
||||
|
Jeg er så utrolig imponert over jobben du gjør... reativiteten hvert verk... Helt nydelig og fantastisk sier jeg bare. tror jeg må spare sånn at jeg en gang får råd til en Eye ;-) må bare si at du er helt fantastisk, du lager helt nyyydelige produkter...
|
||||
|
||||
|
gosj for en utrolig stilig tråd , du lager noen fantastisk vakre mt er, jeg er kjempe inponert, alltid spent på nye, en vakker dag blir det kansje en her i huset også,.
|
||||
|
||||
|
For en fin tråd!! Veldig interessant! Du har virkelig utarbeidet et helt unikt design! Morsomt å se utviklingen! Merker veldig at jeg har lyst på en eye2eye nå..!!
|
||||
|
||||
|
Så gøy å se. Og bare nyyyyydelige produkter.
|
||||
|
||||
|
Så gøy å se! Takk for at du orker å lage sånne billedserier.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
|
Så gøy å se utviklingen! Gleder meg til å se hvor veien går framover!
|
||||
|
||||
|
Så gøy å se utviklingen. Jeg husker så godt den første meitaien jeg så som du hadde sydd, en hvit en med noe orange på. Jeg husker at den var den fineste jeg noen gang hadde sett, og nå blir de jammen bare finere og finere
|
||||
|
||||
|
Sitat:
veldig gøy å se for oss som er 'nye' i bæreverdenen. Utrolig mye fint du har laget og fortsatt lager Ulla!
|
||||
|
||||
| Fantasisk! Du er et geni! |
![]() |
|
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vis meg din eye2eye | Bobla | Nerdehjørnet | 122 | 15-08-2008 14:28 |
| Eye2Eye! | colibri | Lotusbarn.no | 39 | 26-01-2007 23:29 |

. 

Nå kan jeg nesten ikke se meg mett på alle de vakre kreasjonene dine. Takk for alt du har gjor for å fremme (vakker og stilfull) bæring, Ulla!
(03), Påsan
(06) og Pia (08) 
Også gleder jeg meg til å se hva du tryller fram i framtiden!

Lille Turbo Engel 11/07 & RuskeSara 07/09 
to judge.
til Duen og Lille Bolleblid

mammaen til trappetrollet
- dilla jente f.sommeren 08

07

Linjærmodus