Se full versjon : Bærer observert rett utenfor min dør!!
..jeg ble litt sånn :eek2: !
Altså på Lørenskog kl 16.00 kanskje.. En dame med blått og hvitt (??, husker ikke!!) sjal med ett lite barn oppi og ett litt større barn på sykkel!
Fikk ikke sagt hei eller noe, jeg sto bare å glana.. og vifta litt med bECOen min som hang over armen..
Har sett vedkommende før, uten bærestæsj da, så tipper du bor her..
Er du her inne da??
Kannutten
23-08-2006, 21:39
..jeg ble litt sånn :eek2: !
Altså på Lørenskog kl 16.00 kanskje.. En dame med blått og hvitt (??, husker ikke!!) sjal med ett lite barn oppi og ett litt større barn på sykkel!
Fikk ikke sagt hei eller noe, jeg sto bare å glana.. og vifta litt med bECOen min som hang over armen..
Har sett vedkommende før, uten bærestæsj da, så tipper du bor her..
Er du her inne da??
Kunne vært meg...men min er ikke blå og hvit...:) Men jeg bærer i en grønn MT jeg da:) eller mer lime grønn da:)
Så moro at det er flere fra Lørenskog her da. Jeg går rundt med min patapum og venter på å treffe noen som drar seg i øret... :fnis:
Kult!!
Jeg og Kvakk pleier å ha våre egne treff.. hehe. Hadde jo vært kos med flere!
Hvor (ca) bor dere da?
:storklem:
Kannutten
03-09-2006, 19:44
Vi bor på Rasta.
Vi bor på Finstadjordet..løken feltet:)
Lurifaksmammaen
03-09-2006, 19:48
Åhh, blir rent nostalgisk av alt Lørenskogpratet her!!!
Jobbet på Finstad skole 2001-2003, bodde da i Rugdeveien (bak Benterud skole)......
Ninga-mor
04-09-2006, 14:37
Moro at vi er flere fra Lørenskog her, må snart få til ett treff igjen! Det var nok ikke meg du observerte heller da, men da ville du vel ha kjent meg igjen håper jeg :) Bærer forøvrig i ergo (har bare det foreløpig) og bor ikke så langt unna babyshop.
Det var nok ikke det, Ninga-mor.. Hehe, hadde kjent deg igjen!
Men jeg er klar for treff jeg!:letter:
Tyttebær
04-09-2006, 15:45
Moro at vi er flere fra Lørenskog her, må snart få til ett treff igjen! Det var nok ikke meg du observerte heller da, men da ville du vel ha kjent meg igjen håper jeg :) Bærer forøvrig i ergo (har bare det foreløpig) og bor ikke så langt unna babyshop.
Jeg bor også i umiddelbar nærhet til babyshop. Bærer i onbu med grønt panel, eller svart ergo. Og nå har jeg krusedullgnomen!
Ninga-mor
04-09-2006, 18:43
Jeg bor også i umiddelbar nærhet til babyshop. Bærer i onbu med grønt panel, eller svart ergo. Og nå har jeg krusedullgnomen!
Oj, så spennende, kanskje vi er nesten-naboer. Skal holde utkikk!
Det ser jo ut til at bestanden Lørenskogbærere har vokst :sjokolade:. Det liker vi.:nikker:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.