PDA

Se full versjon : Stemmer det at Obi ikke er nevnt i det hele tatt...

Sultana
21-01-2008, 08:17
...på dette forumet??
Jeg hadde ikke hørt om den før jeg tilfeldigvis kom over den på www.lotusbarn.no (http://www.lotusbarn.no) igår. Og et søk her inne, hjalp lite...

Er det noen som kan fortelle meg mer om den, enn det som står på Lotusbarn?

Sjalig
21-01-2008, 08:25
Obi er vel strengt tatt ikke en formsydd.. men en mellomting mellom sjal og slynge.
( jeg ville vel kalt den et ferdigsydd kryss, sjal med enkelt kryss.. )

Men det er jo testere ute, og det er noen som har, så du får nok svar heer om itt.
*dytt*
( har desverre ikke prøvd den selv så kan ikke hjelpe deg )

Sultana
21-01-2008, 08:41
Åja...jeg så bare at den sto under formsydd på Lotus ;)
Takk for svar!

Bobla
21-01-2008, 08:45
hvis du går inn på underforumet som heter Lotusbarn, så ligger det vel en info tråd der om den.... her er iallefall en....http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=48843

Maika
21-01-2008, 11:34
Grunnen til at du ikke kan søke på den, er at ord på ha 4 bokstaver for å kunne søkes på! Teit, jeg vet. :4: Den er nevnt noen ganger, både i nybegynner-forumet, Hva skal jeg velge og i Lotusbarn sitt underforum. =)

Taratroll
21-01-2008, 11:45
Og så er det ikke så lenge siden den kom på markedet, så det er begrenset hvor mange som har den ennå.

Taratroll
21-01-2008, 11:47
Forresten går det an å søke på ord på 3 bokstaver, du må bare legge til en stjerne. Så dersom du søker på obi* vil du få opp endel resultater.

Sultana
21-01-2008, 12:06
TUSEN TAKK :blomst2:

Maika
21-01-2008, 12:13
:icon_exclaim: Smart!:action-smiley-010:Forresten går det an å søke på ord på 3 bokstaver, du må bare legge til en stjerne. Så dersom du søker på obi* vil du få opp endel resultater.

sospel
21-01-2008, 19:01
har nettopp fått prøve en vandre-obi et par dager.

den funket ganske greit, men jeg savnet litt mer støtte til baken.
men bruker du litt solide bleier (tøybleier f.eks.), tipper jeg det skulle hjelpe endel.
har litt polstring under barnets knehaser.

ganske behagelig å bære i, men jeg merket at jeg trenger en litt mindre størrelse enn s/m, så det blir dessverre ikke noe kjøp på meg.

veldig liten og nett, og enkel å ta på. gir god avlastning på begge skuldrene (sånn i motsetning til slynger), men naturligvis ikke helt samme komfort over lang tid som mei-tai. tror den må være genial på flyreiser og sånn. prøvde aldri å ha ungen på ryggen, men det burde kunne gå.

sospel
21-01-2008, 19:03
Forresten går det an å søke på ord på 3 bokstaver, du må bare legge til en stjerne. Så dersom du søker på obi* vil du få opp endel resultater.
prøvde nettopp å søke på obi*, men fikk ingen treff :(