Se full versjon : Boken "Strikk til nøstebarn"
Lurer på om jeg skal bestille denne boken..
Noen som har den? Er boken en samling av oppskrifter eller inneholder den annet også? Et "lær og strikke"-kapittel feks?
Bompimama
02-11-2007, 13:23
Kjempeflott bok med masse fine oppskrifter:blomst3:Absolutt verdt å ha!!
Det er en rein oppskrift bok, ingen lær og strikk sider. Hvis du leiter etter littt lær og strikk sider kan jeg anbefale www.garnstudio.no (http://www.garnstudio.no)
m-bakkel
02-11-2007, 13:26
det er en super bok med mange enkle og flotte oppskrifter.
Super bok, fikk den til bursdagen min:blomst3:
Fine bilder og gode oppskrifter!
Har skrive denne på jule-ønskelista, så kan berre håpe ho dukkar opp under treet... ;) (Kikka i ho på Nøstebarnbutikken, og ho er såååå fin! :jepp: )
Eg kjøpte meg denne frå bokklubben (Blåmannbok) nettopp. Flotte bilder og inspirerande layout.
Hvis du leiter etter littt lær og strikk sider kan jeg anbefale www.garnstudio.no (http://www.garnstudio.no)
Fantastisk enkel guide!
Gå ned på siden til håndarbeidsskolen, så finnes det god info lenger inne på siten.
Etter å ha speilvendt bildene og erstattet venstre med høyre og vise versa, fikk jeg en forklaring på hvordan strikke vrang som jeg forsto :spin:
Jeg har tittet i Shoosa sin - og den var kjempefin!!! Endte opp m å skal strikke selv fra oppskrift i den! bare kjøp! (ellers får du garantert solgt den tvert!;))
2 berter:)
04-11-2007, 18:17
Er det noen nye oppskrifter, eller bare de samme som de har hatt på Nøstebarn en stund??
Lykkeliten
04-11-2007, 18:27
Er det noen nye oppskrifter, eller bare de samme som de har hatt på Nøstebarn en stund??
Dette lurer jeg også på:nikker:
Mange gamle oppskrifter og noen nye, men mye lekrere innpakning. Fine bilder!
De aller fleste oppskriftene er gamle.
Lille Kamille
04-11-2007, 21:10
Denne boka har jeg kjempe lyst på!
Kanskje jeg skal kjøpe den til meg selv til jul, så er jeg sikker på å få den..
NupiSnowJog
05-11-2007, 12:25
Det er den beste strikkeboka jeg noensinne har kjøpt! Er så mye fint i den at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.