Se full versjon : Treff i Bodø *Ny dato*
Skal vi ikke bare skjære igjennom og treffes? :juhu:
Hva med onsdag 29.august kl 13? Vi kan jo treffes på torget og ta et kafèbesøk etterpå?
Noen som blir med?
:mexicanwave:
Onsdag 29. august klokka 13.00 er den eneste dagen og det eneste klokkeslettet jeg er opptatt på hele denne månenden (skal i et styremøte som kun skjer hver annen måned)... Kan vi ikke ta en annen dag slik at jeg får være med? Dersom det passer for flere selvfølgelig...
Veldig bra at du tar inititativ!
Onsdag 29. august klokka 13.00 er den eneste dagen og det eneste klokkeslettet jeg er opptatt på hele denne månenden
:fnis: Det var jo godt gjort.. Men vi prøver igjen. Hva med fredag 31. august kl 13?
Jeg er med fredag 31. august!
Kristine
23-08-2007, 15:41
Så bra at noen tar initiativ til et treff i Bodø:jepp:. Jeg er på jobb den 31., så det går ikke. Men jeg følger med her inne så kanskje neste gang:blomst3:
Flere Bodøbærere som blir med? :skilt5: Det var synd du ikke kunne være med denne gangen, Kristine. Håper du kan være med neste gang :juhu:
Kjempefint med Bodøtreff. :klapper:Dessverre er jeg på jobb 31.:e. Håper dere får det hyggelig.
Ny hær jeg. Har begynt å bære for ikke så lenge siden, så ganske fersk i faget. Bærer i sjal og ring slynge, men får ikke slynga 100% til, så trives best med sjalet akkurat nå. Litt skjenert egentli, men et sånn treff hadde sikkert vært morro:smil:
Ny hær jeg. Har begynt å bære for ikke så lenge siden, så ganske fersk i faget. Bærer i sjal og ring slynge, men får ikke slynga 100% til, så trives best med sjalet akkurat nå. Litt skjenert egentli, men et sånn treff hadde sikkert vært morro:smil:
Nøkleblom
25-08-2007, 21:29
Hei! Bor ikke i Bodø, men på Reipå, så må kjøre en del for å komme meg, og så skal vi til Bodø lørdag 1. til visning hos fotograf, så blir dobbeltur da, og mye kjøring for lillemann. Men det må da komme flere treff i Bodø og kanskje vi får til å være med da! Hvis vi kommer oss skal jeg si fra!:nikker:
Kan vi ikke finne en dato litt fram i tid da, sånn at flere kan rekke å planlegge slik at de kan være med? Hadde vært gøy med litt flere!
Kan vi ikke finne en dato litt fram i tid da, sånn at flere kan rekke å planlegge slik at de kan være med? Hadde vært gøy med litt flere!
Ja, vi gjør heller det. :nikker: Vi bør nok unngå å legge det til dagtid siden det er mange som jobber da. Her i huset går ettermiddagene veldig fort, så da passer det best for meg med en lørdag eller søndag.
Hva sier dere andre til det? :blomst2:
Det passe egentli når som helst for min del. Er hjemme med lille gullet:)
Jeg bynner å jobbe 28 aug. å minsteknetta er i bhg. men jeg skal bare
jobbe 08-11 hver dag da. (%#&%€##" kommunen altså)
Så jeg kan jo komme etter kl 13 på treff egentlig da.
Dette kan bli litt av et puslespill.. :rolleyes: Jeg prøver meg en gang til :fnis: og foreslår at vi treffes mandag 10. september kl 13
Det er jo fortsatt på dagtid, men det er iallfall en stund til slik at det går an å planlegge litt.
Hva sier dere andre?:jumpers:
Kristine
26-08-2007, 12:58
Ikke enkelt å få det til å klaffe :jepp:. Hvis jeg klarer å karre meg opp etter nattevaktshelg så kommer jeg, men jeg vil ikke love noe. Men jeg følger med:raring:
Nøkleblom
26-08-2007, 15:19
Midt i uken er det ihvertfall ikke sjangs for oss å komme siden vi bor så langt unna. Er nok lettere for dere som bor i Bodø å ha treff:jepp: Håper dere får det til!
For meg er formiddager bra. Slik at jeg rekker å komme meg hjem til middag sammen med storebror.
Skal prøve så godt jeg kan, men litjpønia sover oftest på den tiden i bhg.
Men jeg har veldig lyst. :nikker:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.