Se full versjon : Hvem bar TO stk på Solli plass i dag???
Det var utrolig kult å se:blomst3:
Du hadde en baby på magen i rosa elastisk sjal og en litt større gutt (?) på ryggen. Dere så bare helt smashing ut:smiley_love:
Var nesten så jeg stoppet bilen og løp ut, men siden jeg var på jobb og hadde med meg en journalist, klarte jeg å styre meg:knegg:
Men jeg måtte kommentere deg, og sier entuasiastisk til journalisten (ung praksisstudent på 20 år): Se på hun der da, hun bærer to stk!!
Ung praksisstudent svarer: Er det tvillinger? Eller kanskje hun er dagmamma?
Ja, ja, var jo ikke akkurat det jeg hang meg oppi da...;)
Det var meg! :jump2: Så gøy å ha blitt observert.
Vogna hadde punktert, var på tur i skogen i helgen og det gikk visst litt heftig for seg :knegg: Og vi skulle på kontroll på helsestasjonen, så da var det bare å spenne begge barna på seg. Attpåtil var det jo fullt kaos med kollektivnettet pga strømstans i Oslo idag så trikken gikk ikke, og da var det bare å ta bena fatt, ble vel en tre kvarters tur, tenker jeg, med rask gange. Trenger ikke helsestudio når man har unger! :glis: Kan si det sånn at man får RIMELIG mye oppmerksomhet når man går sånn... Neste gang er det bare å hoppe ut og ta kontakt :blomst3:
Så gøy! Du så forresten helt avslappet ut der du gikk, overhodet ikke stresset:glad:
De må være tette, de barna dine? Hvilket sjal var det forresten? *nysgjerrig jeg* :icon_redface:
Hehe, *rødme rødme* ja, koser oss faktisk når vi går sånn :) *falsk beskjedenhet* :sjenert:
Sønnen min er nesten 18 mndr og datteren min 3 mndr, så de er tette ja!
Sjalet er hjemmesydd, mer roooooooooooosa går det vel ikke an å få det ;)
Atte.... bærer du begge barna i samme sjal? Hvordan knyter du da? Uansett, utrolig imponerende!!
Babyen i sjal på magen og sønnen min i Mei Tai på ryggen :)
Får en følelse av de gode gamle dagene med backpacking rundt om i verden, litt som Onkel reisende Mack! :glis: Men lasten er jo mye mer dyrebar, da :blomst2:
Det hørtest litt kult ut....hehe, har du ikke bilde av når du bærer begge? Har selv to stykker...har bært hver av de i meitai men ikke samtidig...det hadde vært litt gøy å prøvd ut :Sommerfugl2:
Ja, sånne bilder liker vi å se :D Det finnes en egen tråd for bilder av tandembæring her (http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=4266)
Ja, sånne bilder liker vi å se :D Det finnes en egen tråd for bilder av tandembæring her (http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=4266)
Tusen takk for denne linken, Cammie. :klappert:Har lett og lett etter en sånn tråd, men ikke funnet. Masse fine bilder der. Skal huske på å knipse neste gang jeg er ute og går.
De hadde jeg ikke sett...så masse flott bilder :D :Sommerfugl2:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.