Se full versjon : Nye Alveslottet siden!!!!
jeg sier baer :inlove: WOWOWOWOWWOWOWO :inlove: - UTROLIG FLOTT TWIG!!!! Jeg er STYGG imponert!
Tusen takk!!! :blomma: :spin: :blomma:
Vi oppdaget forresten en ting nå - man må ha oppløsning 1074x768 for å se hele siden - bl.a. handlekurven... Så hvis noen ser en side med bare ett tårn må dere justere skjermoppløsningen opp et hakk :)
Sorgenfri
03-05-2006, 12:04
Hawao!!!! Dæven, så flott sidene har blitt!! :D
Jeg kommer ikke inn :(
Nå burde du komme inn...enten kan du prøve igjen litt senere, eller slete cookies fra verktøylinjen på nettleseren din. Det kan være at du har den gamle siden "lagret" slik at den nye tar ekstra lang tid å få opp. :nature-smiley-009:
Åååhh.... NYDELIGE sider, Twig!!!
Virkelig en bra jobb!! :smilie_fee1a:
Jeg kommer ikke inn :(
Jeg kom heller ikke inn, før jeg skjønte at jeg måtte skrive www.alveslottet.no (http://www.alveslottet.no) på nytt i adr.feltet!
Dette er den fineste nettbutikken jeg noensinne har sett!
GRATULERER!
Bolletrine
03-05-2006, 16:10
Dette er den fineste nettbutikken jeg noensinne har sett!
GRATULERER!
:nikker:
Serendipity
03-05-2006, 16:12
Twig - nyyyyyyydelige sider og de får frem akkurat rette stemingen! Gleder meg til å handle der :loveshower:
skikkelig lekker!!!!!! også så mange fine bilder i galleriet!!!
Utrolig lekker side.:spin:
Har sååååå lyst på en waldorf dukke,men har ikke råd nå.
De er jo så fine.
Nyydelig side ja!
Hilsen hun som bestillte bursdagstog i går. ;)
Gleder oss til å få det!
Jeg stemmer i! Siden din var en av mine desidert yndlingssider fra før, og nå er den blitt enda finere! Gratulerer!
Så kjempe flott siden har blitt...Bra jobba.:1356:
Det er så mye fint der...må vente litt før jeg bestiller noe....jeg starter ikke i jobb før 1 juni....så første lønning skal brukes på noe i din butikk.....det har jeg bestemt:1118:.
(bare lurer på om jeg er blind...eller er ikke den lille tannfeen der? For det er her jeg har sett den er det ikke?
Jeg har sittet og egentlig skulle bestille den flere ganger, men har tenkt at det er lenge til min tulle(som akkurat har fått tenner) skal miste dem. Men nå angrer jeg kjenner jeg.....for nå fant jeg den ikke..:( )
Tusen takk alle sammen!! Det er så kjempehyggelig å få så god respons på siden - da var det verdt alt arbeidet!!! :colorheart::colorheart:
Mamami: Tannfeen er bare midlertidig utsolgt og flyr nok inn igjen om ikke så altfor lenge :)
Xylene: Bursdagstoget tøffer avgårde til deg as we speak :)
Lucifer: Fine galleribilder er ikke noen sak med så gode modeller, vet du! ;)
Mamami: Tannfeen er bare midlertidig utsolgt og flyr nok inn igjen om ikke så altfor lenge :)
:jump2:
Så fort jeg ser den skal den kjøpes inn og legges bort til tannfellingen starter her i huset;)
Cantaloupe
03-05-2006, 21:12
Alveslottet var blitt kjempeflott :balloons:
Så no burde du bare flytta over vegen der oppe på Paradis...
Alveslottet var blitt kjempeflott :balloons:
Så no burde du bare flytta over vegen der oppe på Paradis...
Jipp, de lokalene har vi vært ute etter lenge! Gamlehaugen hadde sett perfekt ut med et Alveslottflagg hengende fra tårnet ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.