PDA

Se full versjon : Baby bundler slim eller Tricot slen?

magoy
21-06-2007, 19:41
Hvilket av disse er best nå om sommeren?

Og hvilket er best for en nybegynner?

Thula
21-06-2007, 20:23
Jeg har ingen erfaring med Babybundler Slim, men mitt første sjal var Tricot-slen, kjøpt i juli da vesla ble født. Sjalet er ideelt for nybegynnere, behagelig og godt å ha på seg, MEN ja, det er varmt. Veldig varmt. Vi kunne rett og slett ikke bruke det før ut i september, men mi tulle er også en veldig varm baby, så det er mulig det er annerledes for andre med litt kjøligere barn.

Nillomien
21-06-2007, 21:07
kan virkelig anbefale deg MaM ECO.. det er virker faktisk kjølig når det er varmt.. supert vettu=)
vindunderbarn selger det vet jeg iallfall

Nillomien
21-06-2007, 21:08
http://www.vidunderbarn.no/mameco.htm

her er link.. rå flott i blå synes jeg..

magoy
21-06-2007, 21:32
Men det var dette med prisen da. Har ikke lyst til å betale så mye, for jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke det så mye. Har funnet et brukt Tricot Slen, og Baby bundler på tilbud.
Men det er kanskje ikke noe problem å selge et Mam Eco igjen hvis det ikke passer for oss?

Nillomien
22-06-2007, 06:31
Men det var dette med prisen da. Har ikke lyst til å betale så mye, for jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke det så mye. Har funnet et brukt Tricot Slen, og Baby bundler på tilbud.
Men det er kanskje ikke noe problem å selge et Mam Eco igjen hvis det ikke passer for oss?
tror overhode ikke det er noe problem å selge videre nei=)

nixen
22-06-2007, 06:34
Jeg hadde tricot slen i fjor sommer, og synes det ble for varmt å bruke utenom de kjøligste kveldene. Det ble ikke tatt ordentlig i bruk før i slutten av august. Så med ev. ny vår/sommerbaby hadde jeg valgt et av de tynneste - f eks Sino. (har ikke kjent på andre elastiske enn calmarap, moby og tricot slen, derfor er jeg forsiktig med å anbefale).

epletre
22-06-2007, 09:40

Tror ikke det skal være noe problem å få solgt igjen nei. Jeg kjøper gjerne mam eco av deg hvis du ombestemmer deg! Har en fra før, men liker den så godt at jeg vil ha en til i en annen farge for å variere. Og så er det kjekt når den ene er på vask vettu. ;)