Se full versjon : Baby bundler slim eller Tricot slen?
Hvilket av disse er best nå om sommeren?
Og hvilket er best for en nybegynner?
Jeg har ingen erfaring med Babybundler Slim, men mitt første sjal var Tricot-slen, kjøpt i juli da vesla ble født. Sjalet er ideelt for nybegynnere, behagelig og godt å ha på seg, MEN ja, det er varmt. Veldig varmt. Vi kunne rett og slett ikke bruke det før ut i september, men mi tulle er også en veldig varm baby, så det er mulig det er annerledes for andre med litt kjøligere barn.
Nillomien
21-06-2007, 21:07
kan virkelig anbefale deg MaM ECO.. det er virker faktisk kjølig når det er varmt.. supert vettu=)
vindunderbarn selger det vet jeg iallfall
Nillomien
21-06-2007, 21:08
http://www.vidunderbarn.no/mameco.htm
her er link.. rå flott i blå synes jeg..
Men det var dette med prisen da. Har ikke lyst til å betale så mye, for jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke det så mye. Har funnet et brukt Tricot Slen, og Baby bundler på tilbud.
Men det er kanskje ikke noe problem å selge et Mam Eco igjen hvis det ikke passer for oss?
Nillomien
22-06-2007, 06:31
Men det var dette med prisen da. Har ikke lyst til å betale så mye, for jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke det så mye. Har funnet et brukt Tricot Slen, og Baby bundler på tilbud.
Men det er kanskje ikke noe problem å selge et Mam Eco igjen hvis det ikke passer for oss?
tror overhode ikke det er noe problem å selge videre nei=)
Jeg hadde tricot slen i fjor sommer, og synes det ble for varmt å bruke utenom de kjøligste kveldene. Det ble ikke tatt ordentlig i bruk før i slutten av august. Så med ev. ny vår/sommerbaby hadde jeg valgt et av de tynneste - f eks Sino. (har ikke kjent på andre elastiske enn calmarap, moby og tricot slen, derfor er jeg forsiktig med å anbefale).
Tror ikke det skal være noe problem å få solgt igjen nei. Jeg kjøper gjerne mam eco av deg hvis du ombestemmer deg! Har en fra før, men liker den så godt at jeg vil ha en til i en annen farge for å variere. Og så er det kjekt når den ene er på vask vettu. ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.