Se full versjon : Takk for hyggelig Tromsøtreff!!
Vi hadde et minitreff i dag - det var bare Vintervarm og meg selv (og ungene da), men det var veldig hyggelig!! Håper det blir flere neste gang - vi vet det er flere som bærer i byen (dere er observert..)!
:smiley_abda:
vi vet det er flere som bærer i byen (dere er observert..)!
hehe! Måtte bare le litt for meg selv... Så plutselig for meg at du sitter der med kikkerten bak ei avis og følger med og skriver ned kjennetegn på alle bærer'ne i byen... :icon_mrgreen:
:fnis:
Ja, her skal man ikke føle seg for trygg..
Ja, her skal man ikke føle seg for trygg..
Tok dere bilder.
Vi vil se alle bærerne dere snikfotograferte :nikker:
Nei, dessverre.. Ingen bilder verken av snikfotografering (ikke så rart) eller fra treffet, det ble ikke tid.
:sun2:
vintervarm
06-04-2006, 07:20
Det var veldig koselig å møtes IRL! Litt rart og, å plutselig få noen "fremmede" inn i stua som man bare har møtt på nett...disse moderne tider, altså.
:bloemsmile4:
Håper i alle fall vi kan gjenta det snart! Da kan vi prøve mere bæregreier- og kanskje vi rekker å ta noen bilder...
Har vært litt lite her inne i det siste, og gikk glipp av det aller første Tromsø-treffet:duh:
Ellers møtes vi på Hansen's Spisebord hver tirsdag kl 12, en gjeng fra Nybaktmamma.com (Her er det definitivt plass til flere!!!)
Her prøver jeg å spre det glade bære-budskap, og har nå begynt å sy poucher og gi bort i presang:p
Den som ikke vil (les; tror de ikke trenger), SKAL:skratte:
Så nå håper jeg at jeg får med meg neste treff, ihvertfall. Må vel kanskje vente til påsken er over?
Å, der var du jo! Husker jeg så deg på dinbaby også. Hehe, så flink du er til å verve nye bærere.. :fnis: Ja, vi satser på et nytt treff over påske! Selv er jeg bortreist til den 23., men det kan jo hende dere kan ta et treff likevel?
:sun2:
vintervarm
07-04-2006, 20:13
En til Tromsøværing!!
:hithere:
Vi skal reise bort i påsken også. Kanskje det passer med et treff i uke 17? Vi kan være her...
En til Tromsøværing!!
:hithere:
Vi skal reise bort i påsken også. Kanskje det passer med et treff i uke 17? Vi kan være her...
Passe veldig fint for mæ!! :boob: (æ vinke tilbake)
Bare si en dato og tid, så kommer vi!!:slinggirl:
Jeg har veeldig lyst til å prøve et bæresjal, kremt...
Det er vel en av de tingene jeg ikke har.
Selv kan jeg ta med; Colibri MeiTai, Fleecepouch, Ergo-sele, Mayawrap, Ringslynge og en hjemmesydd pouch i bomull. Dersom noen vil prøve noe av dette, altså. Bruker mest Ergo'en nå for tiden.
Pleier dere å møtes ute på cafè også, eller blir det mest hjemme-treff?
Bor på utsikten, og venter med hjemme-treff til det er mulig å kjøre bil opp til døra. Laangt å gå!
Både vintervarm og jeg har div. sjal, så det skal vi nok få til! Og jeg vil gjerne se en Colibri IRL, har hørt så mye bra om disse..
Pleier og pleier, vi har bare hatt ett treff foreløpig, og det var hjemme. Men det er jo ikke noe i veien for å møtes på kafé heller. Jeg er som sagt tilbake 23. april, og er klar for treff da! :flowerface:
vintervarm
10-04-2006, 22:08
Jeg reiser bort i morgen, så vi får kanskje ikke avtalt treff før etter påske...men kanskje dere kan si ifra når det ikke passer? (Anjali- siden du reiser bort?)
Det passer ikke for meg på onsdag formiddag. På torsdag er det babykino om noen bruker gå på det...og dere har treff hver tirsdag klokka 12 felislynx?
Så kanskje mandag eller fredag i uke 17? Husker ikke dato nå...Klokka 12 er det et bra tidspunkt?
Kommer tilbake til denne tråden når jeg kommer hjem om ei uke!
God påske!
:nature-smiley-007:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.