Se full versjon : treffes i Tromsø neste uke eller uka etter der igjen?
anyone?
fra onsdag og utover er jeg klar om dere er :)
MammaElin
15-03-2007, 20:23
Så fremst det ikke kræsje med noe anna så e vi med.. :)
Bare noen finn tid å sted så sees vi..
Snuskerusk
15-03-2007, 22:36
Jeg er med! Men helst til uka som kommer, for uka deretter er det striskjorta og jobb igjen... :( :( :(
Meg er med ;) Bare finn tidspunkt å sted så kommer jeg...
Ja kanskje vi også skal tørre å være med...
Jeg er med! Skal vi ta en tur på Polarsenteret som vanlig, eller? Formiddag?
Vi er også med! :smil: Passer stort sett når som helst for oss. :Blomst2: Angel 82: det er bare å komme!!
åja nå ble jeg glad!!
håper jeg får treffe mange!!!
-hvor kan man leie bilstoler i Tromsø?
åja nå ble jeg glad!!
håper jeg får treffe mange!!!
-hvor kan man leie bilstoler i Tromsø?
Det går du leid på sjarmtroll ved siden av jakta handlesenter... tror jeg :nikker:
Tror jeg hadde tatt en telefon for å høre iallefall.
Det går du leid på sjarmtroll ved siden av jakta handlesenter... tror jeg :nikker:
Tror jeg hadde tatt en telefon for å høre iallefall.
ja, skal prøve takk for tips!
har hørt der før, men det var visst ikke helt enkelt å få til..
kan jo evt ta med de vi har men vi har ikke bil så da må noen kjøre oss til flyplassen for det blir fort kavete nok på bussen :D
kommer også gjerne.. når har dere tenkt å treffe?
Snuskerusk
19-03-2007, 22:15
Jeg ville bare si at jeg kan ikke før på torsdag, sannsynligvis. Skal jeg bare forsslå noe, siden ingen har gjort det til nå? Ok,torsdag kl 1600 på kafeen på Polarsenteret?
Jeg er med ! Mara; hvis du trenger hjelp med skyss så bare si ifra ;)
MammaElin
19-03-2007, 22:23
Klare ikke å komme på noen viktigere steder å være enn
akkurat der akkurat da så da sees vi :)
så arti!!
men blir det torsdag da? tror mamma har tatt seg fri fra jobb så det passer ikke helt perfekt da..
og skyss hadde vært fint -takk Elise, men bussen går helt fint for det er så mye styr med seter osv ;)
calendula
20-03-2007, 11:01
hei hei!!
vi vil også gjerne være med!! :supermod:
Snuskerusk
20-03-2007, 13:24
så arti!!
men blir det torsdag da? tror mamma har tatt seg fri fra jobb så det passer ikke helt perfekt da..
og skyss hadde vært fint -takk Elise, men bussen går helt fint for det er så mye styr med seter osv ;)
Om en annen dag passer bedre, så må du bare si fra. Jeg foreslo torsdag bare fordi ingen hadde foreslått noe enda. Og det ser ikke ut som at noen andre har noen spesielle dager som passer bedre heller. :)
Jeg kan ikke i morra, så torsdag er fint for oss.
Torsdag er fint for meg også.. tror at kommer igjen "alene".
Torsdag passer flott. :smil: Gleder oss.
Noen som heller vil ha treffet på fredagen? Mara, som ikke har internett her oppe, hadde ikke mulighet i morgen. Og det passer kanskje bedre for oss og. Jeg tror muligens at kanskje felislynx også kan komme på fredagen ?
:Blomst2:
MammaElin
21-03-2007, 13:18
Trur det e det samme for oss når å kor det e..
Vi har ingen store plana for livet...
Iallefall ikke den nærmeste uke.. :)
Jeg kan sannsynligvis komme på fredag, om Pappa Tony kommer seg hjem fra Nordsjøen til da:hippie:
Skal vi sette opp et treff på kafèen på Polarsenteret, fredag fra kl 1600 og utover?
"Så kommer de som komme kan"??:action-smiley-010:
Hadde vært koselig å møtt Mara, ja:klemme:
Skriv gjerne her om noen har lyst til å prøve noe spesielt, så kan de som har, ta med seg.
Juhuuu folkennnns :knegg:
Treff på fredag kl 16 altså ? Da sender jeg sms til mara med info :jepp:
Ja, akkurat nå er bærestæsjet ribba, men skriv gjerne ned ønsker :nikker:
calendula
21-03-2007, 19:55
hm, spørs om vi kan komme da. Skal mest sannsynlig på hytta i helga, og da drar vi nok på fredag. Får se hva vi finner ut..
Har lyst å prøve forskjellige mai taier jeg. Har sydd en selv, men etter å ha prøvd felislynx sin er det helt umulig å bruke den hjemmesydde igjen. Spesielt nå når snuppa har blitt endel tyngre..
Jepp, fredag er notert. Kan bli livlig, da storebror også blir med... :smil: Hadde vært artig å prøve vevd sjal nå kanskje... :sparke:
Ser ut for at jeg må ha med meg Daniel også, så da blir det flere "propeller" der... He, he...
Kanskje Elin tar med Jonas også??:love3:
Kan godt ta med vevd sjal, og den nye Mei Tai'en min som jeg fikk i Fe-gave:Jippidans:
Ser ut for at jeg må ha med meg Daniel også, så da blir det flere "propeller" der... He, he...
Kanskje Elin tar med Jonas også??:love3:
Kan godt ta med vevd sjal, og den nye Mei Tai'en min som jeg fikk i Fe-gave:Jippidans:
Veeelll.. alle som har vært der de få gangene jeg har hatt tuppa med er vell enige om at hun kan baaaare være hjemme :knegg: Det er sikkert sportsbutikken der også enige i etter at hun raserte rundt sist..
Kom ikke T hjem til helgen?
Oi - e det fløtta te i mårrå? Va næstn på tur ut døra æ, og skoill dobbeltsjekk sånn førr sekkerhets skyld. Åkeiiii, ses i mårrå!;)
Oi - e det fløtta te i mårrå? Va næstn på tur ut døra æ, og skoill dobbeltsjekk sånn førr sekkerhets skyld. Åkeiiii, ses i mårrå!;)
oioi.. nesten bomtur!
Ja, men vi ses i mårra ! ;)
Jepp! Da må du ta med Kleinsmekkeren din!:hund:
Jepp! Da må du ta med Kleinsmekkeren din!:hund:
Yes, I will ;)
Mara sendte meg en sms og lurte på om noen av dere har boken no-cry-sleep-solution ? Og om hun kunne være så snill å få låne den mens hun var her i tromsø? :Blomst2:
Tar den med om jeg finner den:icon_redface:
MammaElin
23-03-2007, 14:28
Holdt nesten på å glemme hele treffet her..
Etter miniferien vårs, ble først Elise syk, så
Jonas, og no e Elise syk igjen.. Så plutseli
oppdage æ at det e fredag alt! Å at det e
jo i dag treffet e.. Vi satse på å komme en tur,
æ å Jonas.. Han står just nu å spør om vi kan
dra å møte Jone og Daijei (Lone og Daniel)..
Men vi kommer ganske så sent, siden vi må
vente til pappaen kommer hjem for å ta over
en glovarm liten Elise..
Uff da. Synd lillefrøkna er syk. Men trivelig at dere kommer. Har en turbo her som er veldig klar for å leke med andre nå. :) Vi snakkes senere.
takk alle sammen for at jeg fikk møte dere!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.